NASTAVAK KAMPANJE INFORMIRANJA POTROŠAČA

Ispis

essedra kampanja

U okviru promocije Kinookus Food Film Festivala i ESSEDRA kampanje informiranja potrošača, članovi Udruge održali su predavanja na Pelješcu i Korčuli


Zahvaljujući suradnji s Maticom Hrvatske - ogranak Orebić i LAG-om 5, od 1. do 3. rujna 2016. Kinookus je gostovao u Trpnju, Orebiću i Blatu. Cilj gostovanja bilo je predstavljanje dva najveća projekta Udruge: Kinookus Food Film Festivala i ESSEDRA-e, odnosno kampanja informiranja potrošača o odgovornoj kupovini.

U povijesnoj jezgri Trpnja, predsjednik udruge Ivo Kara-Pešić, 1. rujna održao je predavanje o tradicijskim proizvodima kao pokretačima lokalnog održivog razvoja, a zatim je na primjeru razglednica o očuvanju bioraznolikosti Balkana okupljenim građanima i posjetiteljima govorio o važnosti kupovine i pomoći malim tradicijskim proizvođačima.

Sutradan, u Orebiću u prostoru Mlinice, koordinatorica prezidija pelješkog varenika Marijeta Čalić i Ivo Kara-Pešić predstavili su publici ESSEDRA projekt i novosonovani prezidij, te informirali prisutne o važnosti konzumiranja lokalne, svježe, sezonske hrane. Publiku je posebno interesirao postupak pripreme i način upotrebe varenika. Susret se završio projekcijom filma «Foccacia Blues» talijanskog redatelja Nicoa Cirasolea koji govori o obrani lokalne tradicijske proizvodnje od najezde fast food industrije. Volonterke Kinookusa prisutnima su podijelile razglednice koje pozivaju na zaštitu uzgojne bioraznolikosti na Balkanu.

Ova mala turneja Kinookusa završila se 3. rujna ispred zgrade Općine Blato gdje je organizirana mala tržnica lokalnih proizvođača. U dvorani Općine Ivo Kara-Pešić malim je proizvođačima i posjetiteljima održao predavanje o ciljevima ESSEDRA projekta i strukturi Kinookus Food Film Festivala. Prolaznicima i sudionicima dijeljene su razglednice koje pozivaju na pomoć i potporu malim tradicijskim proizvođačima.